وبلاگ

تصویر شاخص گردن درد ناگهانی
بیماری های ارتوپدی

علت گردن درد ناگهانی چیست؟

گردن درد ناگهانی یکی از مشکلات شایع اسکلتی-عضلانی است که می‌تواند باعث ناراحتی و محدودیت در کارهای روزمره شود. این درد به شدت آزاردهنده است

علت‌های صدا دادن زانو

علت صدا دادن زانو

صدا دادن زانو مسئله‌ای تقریباً رایج است و حدوداً همه افراد تاکنون حداقل یک‌بار دچار کریپتوس یا صدا دادن زانو شده‌اند. بسیاری از علت‌های صدا

تصویر شاخص تعویض کامل مفصل
تعویض مفصل

تعویض کامل مفصل چگونه انجام می‌شود؟

تعویض کامل مفصل که به آن آرتروپلاستی نیز گفته می‌شود یک جراحی برای تعویض مفصل آسیب‌ دیده با مفصل مصنوعی از جنس پلاستیک، سرامیک و

درمان ناپایداری شانه

درمان ناپایداری شانه

ناپایداری شانه یکی از مشکلات شایع در افرادی است که در اثر آسیب‌های ورزشی و یا دیگر حوادت به شانه‌ی آن‌ها ضربه ای محکم وارد

علت دیرجوش خوردن استخوان‌ چیست؟
شکستگی و دررفتگی

علت دیر جوش خوردن استخوان‌ چیست؟

دیر جوش خوردن استخوان ممکن است مسئله‌ای نگران کننده برای افرادی باشد که دچار شکستگی استخوان در قسمت‌های مختلف بدن خود می‌شوند. این موضوع دلایل

تصویر شاخص زانو درد تردمیل
آسیب های ورزشی

آیا تردمیل باعث زانو درد می‌شود؟

تردمیل ممکن است در برخی موارد باعث زانو درد شود، اما این وابسته به عوامل مختلفی مانند شرایط فیزیکی فرد، تنظیمات تردمیل، فرم صحیح حرکت

تصویر شاخص درمان دررفتگی شانه
شکستگی و دررفتگی

بهترین روش درمان دررفتگی شانه

درمان دررفتگی شانه در افرادی که دچار دررفتگی مکرر شانه می‌شوند بسیار مهم است. زیرا در صورت عدم اقدام به موقع برای درمان آن، ممکن

تصویر شاخص خار پاشنه
بیماری های ارتوپدی

خار پاشنه چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟

خار پاشنه نوعی رشد استخوانی است که در اثر رسوب کلسیم بین پاشنه و قوس پا ایجاد می‌شود. این بیماری می‌تواند خود به خود یا

ضعف دست تصویر شاخص

ضعف دست نشانه چیست؟

ضعف دست یکی از مشکلاتی است که افراد گاهی با آن مواجه می‌شوند. با وجود این که دست‌ها توانایی تحمل آسیب‌های زیادی را دارند ولی

What are the causes of dry knees?

دلایل خشکی زانو چیست؟

دردهای مختلف پا مخصوصا در مچ و زانوی پا معمولا با افزایش سن بیشتر می‌شوند. هرکدام از این دردها به دلیل عدم رسیدگی مناسب