وبلاگ

تصویر شاخص پارگی منیسک زانو
آرتروسکوپی

تاثیر روش آرتروسکوپی در پارگی منیسک

پارگی منیسک یک مشکل شایع در زانو است که معمولاً به دنبال جابجایی ناگهانی و غیرطبیعی یا فشار شدید بر روی زانو اتفاق می‌افتد. منیسک

ناپروکسن 500
دانستنی‌ها

قرص ناپروکسن ۵۰۰ برای چیست؟

یکی از انواع داروهایی که امروزه برای درمان عارضه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، داروی ناپروکسن ۵۰۰ است. این دارو که یک ضد التهاب قوی

تصویر شاخص ورزش دیسک گردن
آسیب های ورزشی

ورزش‌های مضر برای دیسک گردن

همان‌قدر که ورزش برای دیسک ناحیه گردن مفید است، می‌تواند بسیار آسیب‌زننده نیز باشد. به بیان ساده‌تر برخی حرکات ورزشی نه‌ تنها برای گردن و

تصویر شاخص زانو درد

عوامل ایجاد زانو درد و درمان آن

زانو یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن انسان است و در حرکت و تحرک عضلات نقش مهمی را ایفا می‌کند. این بخش مهم نیز به علت‌های

تصویر شاخص روماتیسم
بیماری های ارتوپدی

درمان قطعی روماتیسم مفصلی چیست؟

یکی از معضل‌های امروزی پیدا کردن راهی برای درمان قطعی روماتیسم است. این بیماری ممکن است در هر سنی رخ دهد. با این که هنوز علت

دلیل باد کردن پا

دلیل باد کردن پا

باد یا ورم کردن پاها یکی از مشکلات شایعی است، که با نام ورم محیطی نیز شناخته می‌شود. این  عارضه زمانی رخ می‌دهد که مایعات

تصویر شاخص گردن درد ناگهانی
بیماری های ارتوپدی

علت گردن درد ناگهانی چیست؟

گردن درد ناگهانی یکی از مشکلات شایع اسکلتی-عضلانی است که می‌تواند باعث ناراحتی و محدودیت در کارهای روزمره شود. این درد به شدت آزاردهنده است

علت‌های صدا دادن زانو

علت صدا دادن زانو

صدا دادن زانو مسئله‌ای تقریباً رایج است و حدوداً همه افراد تاکنون حداقل یک‌بار دچار کریپتوس یا صدا دادن زانو شده‌اند. بسیاری از علت‌های صدا

تصویر شاخص تعویض کامل مفصل
تعویض مفصل

تعویض کامل مفصل چگونه انجام می‌شود؟

تعویض کامل مفصل که به آن آرتروپلاستی نیز گفته می‌شود یک جراحی برای تعویض مفصل آسیب‌ دیده با مفصل مصنوعی از جنس پلاستیک، سرامیک و

درمان ناپایداری شانه

درمان ناپایداری شانه

ناپایداری شانه یکی از مشکلات شایع در افرادی است که در اثر آسیب‌های ورزشی و یا دیگر حوادت به شانه‌ی آن‌ها ضربه ای محکم وارد

علت دیرجوش خوردن استخوان‌ چیست؟
شکستگی و دررفتگی

علت دیر جوش خوردن استخوان‌ چیست؟

دیر جوش خوردن استخوان ممکن است مسئله‌ای نگران کننده برای افرادی باشد که دچار شکستگی استخوان در قسمت‌های مختلف بدن خود می‌شوند. این موضوع دلایل

تصویر شاخص زانو درد تردمیل
آسیب های ورزشی

آیا تردمیل باعث زانو درد می‌شود؟

تردمیل ممکن است در برخی موارد باعث زانو درد شود، اما این وابسته به عوامل مختلفی مانند شرایط فیزیکی فرد، تنظیمات تردمیل، فرم صحیح حرکت