وبلاگ

تشخیص زانو پرانتزی چگونه است؟
وبلاگ

تشخیص زانو پرانتزی چگونه است؟

تشخیص زانو پرانتزی چگونه است؟ امروزه با وجود کمبود برخی از ویتامین‌ها در مواد غذایی و رژیم‌های غذایی که بیشتر فست فودی و مضر

درمان گردن درد حاد

درمان گردن درد حاد

درمان گردن درد حاد گردن درد حاد، دردی ناگهانی و شدید است که می‌تواند به شانه، دست و سر نیز منتشر شود. این مشکل به

مراقبت‌های بعد از آرتروسکوپی لگن

مراقبت‌های بعد از آرتروسکوپی لگن

مراقبت‌های بعد از آرتروسکوپی لگن آرتروسکوپی لگن یک روش جراحی است که برای تشخیص و درمان مشکلات لگن و مفصل بین ران و لگن

آرتروز کمر چه علائمی دارد؟
وبلاگ

آرتروز کمر چه علائمی دارد؟

آرتروز کمر چه علائمی دارد؟ آرتروز کمر یکی از مشکلات شایع میانسالی است که اغلب افراد بالای ۵۰ سال را درگیر می‌کند. اگر چه ممکن

بررسی انواع آسیب های ورزشی زانو

بررسی انواع آسیب های ورزشی زانو

آسیب‌های ورزشی زانو آسیب های ورزشی زانو یکی از شایعترین آسیب‌های ناشی از ورزش در اغلب ورزشکاران است. مفصل زانو یا patella بزرگترین مفصل بدن

درمان کیست بیکر

درمان کیست بیکر

درمان کیست بیکر کیست بیکر یک توده بیرون زده است که در پشت زانو ایجاد می‌شود. گاهی عواملی مثل آسیب فیزیکی به زانو، موجب ترشح

علائم و علت کلاب فوت چیست؟
وبلاگ

علائم و علت کلاب فوت چیست؟

علائم و علت کلاب فوت چیست؟ با توجه به آمار ثبت شده در هر هزار تولد زنده، یک نوزاد مبتلا به بیماری کلاب فوت

علائم در رفتگی دنبالچه

علائم در رفتگی دنبالچه

علائم در رفتگی دنبالچه بر خلاف آنچه که تصور می‌کنید استخوان دنبالچه وظایف خاصی را در بدن بر عهده دارد. برای مثال برخی وظایف

مراحل عمل آرتروسکوپی مچ دست

مراحل عمل آرتروسکوپی مچ دست

مراحل عمل آرتروسکوپی مچ دست از آن جا که امروزه اختلالات و مشکلات مربوط به مفاصل خصوصاً مشکلات مفصلی مربوط به مچ دست و پا

نقرس زانو چگونه به وجود می آید؟
وبلاگ

نقرس زانو چگونه به وجود می آید؟

نقرس زانو چگونه به وجود می آید؟ امروزه با تغییرات عمده و گسترده‌ای که در مورد رژیم غذایی، سبک زندگی، رفتار و عادات شخصی