مراقبت‌های بعد از جراحی شانه

مراقبت‌های بعد از جراحی شانه

مراقبت‌های بعد از جراحی شانه عمل جراحی شانه بسیار سخت و مهم است‌. شانه به خاطر انعطاف پذیر بودن بسیار حساس می‌باشد همچنین در طول

درمان قطعی روماتیسم مفصلی چیست؟
وبلاگ

درمان قطعی روماتیسم مفصلی چیست؟

درمان قطعی روماتیسم مفصلی چیست؟ یکی از معضل‌های امروزی پیدا کردن راهی برای درمان قطعی روماتیسم است. این بیماری ممکن است در هر یک از

جراحی کتف و شانه

جراحی کتف و شانه

جراحی کتف و شانه همانطور که می‌دانید دست‌ها و بازو یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عضو های بدن هستند که علاوه بر این کار زیادی

آسیب‌های مچ پا

آسیب‌های مچ پا

آسیب‌های مچ پا  مچ پا مفصل نسبتاً بزرگی است که از سه استخوان، استخوان ساق پا (درشت نی)، استخوان نازک‌تر کنار استخوان ساق پا(نازک نی)

آیا درد زانو نشانه نقرس است ؟
وبلاگ

آیا درد زانو نشانه نقرس است؟

آیا درد زانو نشانه نقرس است ؟  بیماری نقرس یک نوع از آرتریت است که ممکن است هر کسی دچار این بیماری شود. علائم بیماری

تشخیص و پیشگیری از پای پرانتزی

تشخیص و پیشگیری از پای پرانتزی

تشخیص و پیشگیری از پای پرانتزی پای پرانتزی یک اختلال در استخوان و پای افراد است که ممکن است در هر سنی فرد به آن

نشانه های بروز درد سیاتیک

نشانه های بروز درد سیاتیک

نشانه­‌های بروز درد سیاتیک همان‌طور که می‌­دانید یکی از بارز­ترین و شایع­ترین درد­هایی که ممکن است هر فرد در طول زندگی به آن دچار شود

چه چیزهایی برای دیسک گردن ضرر دارد؟
وبلاگ

چه چیزهایی برای دیسک گردن ضرر دارد؟

چه چیزهایی برای دیسک گردن ضرر دارد؟ همان‌طور که می‌­دانید امروزه باتوجه‌به شغل‌­ها و حرفه­‌های موجود در جامعه افراد از کوچک و بزرگ به درد­های