انواع نقرس و معرفی هر یک از آن‌ها

انواع نقرس و معرفی هر یک از آن‌ها

نقرس یک بیماری التهابی مفصلی است که به علت بریزش بلورهای اورات (اوریک اسید) در مفاصل و بافت‌های مجاور به وجود می آید. این بلورها

پی آر پی زانو چیست؟

پی آر پی زانو چیست؟

در برخی موارد، پزشک شما ممکن است پی آر پی زانو یا تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) را به مفصل برای تسکین درد و

انواع رباط‌های جانبی زانو

انواع رباط‌های جانبی زانو

زانو یک مفصل پیچیده است و رباط‌های جانبی زانو به همراه سایر رباط‌ها و عوامل دیگر موجب تثبیت آن می‌شوند. مفصل زانو به طور منظم

انواع شکستگی لگن

انواع شکستگی لگن

شکستگی لگن یک حادثه جدی است که می‌تواند زندگی فرد را تحت تأثیر قرار دهد. لگن، بخشی از بدن است که وظیفه حمایت از استخوان‌ها

زانوی پرانتزی در کودکان

زانوی پرانتزی در کودکان

زانوی پرانتزی با نام علمی Genu Valgum، تغییر شکل معکوس زانوها به سمت داخل در حالی که مچ پاها از هم جدا هستند، است. Genu

خار استخوانی زانو چیست؟

خار استخوانی زانو چیست؟

خار استخوانی زانو یک حالت دردناک است که به وجود خارهای کوچک و تیز در استخوان زانو مربوط می‌شود. این خارها که با نام استئوفیت

سرطان استخوان چیست و علائم آن

سرطان استخوان چیست و علائم آن

سرطان استخوان، نوعی سرطان نادر است. درمان آن اساساً مبتنی بر جراحی است که به‌طور بالقوه با رادیوتراپی و شیمی‌درمانی کمکی همراه است. معمولاً سرطانی

دلیل ایجادکیست گانگلیون چیست؟
وبلاگ

دلیل ایجادکیست گانگلیون چیست؟

کیست گانگلیون (Ganglion Cyst) یک توده غیرسرطانی و معمول در ناحیه مفاصل و بافت‌های اطراف آن‌ها است. این توده‌ها معمولاً شبیه به یک توپ کوچک،

علت بیماری روماتیسم مفصلی چیست؟
وبلاگ

علت بیماری روماتیسم مفصلی چیست؟

همه انسان‌ها ارزش بدنشان را می‌دانند، و سعی می‌کنند که همیشه سالم و سلامت باشند؛ یکی از بخش‌هایی که خیلی برای دستگاه حرکتی بدن حائز