پیشگیری از بیماری نقرس

پیشگیری از بیماری نقرس

نقرس یک بیماری التهابی مزمن است که با درد و التهاب مفاصل همراه است، عموماً مفاصل پا به خصوص مفصل انگشتان پا را تحت تأثیر

نحوه تشخیص کیست مینیسک و درمان آن

نحوه تشخیص کیست مینیسک و درمان آن

نحوه تشخیص کیست مینیسک و درمان آن مینیسک یا رباط صلیبی، یک کارتیلاژ نرم و محافظ برای مفصل زانو است که در داخل مفصل زانو

در رفتگی مفصل شانه چه عوارضی دارد؟
وبلاگ

در رفتگی مفصل شانه چه عوارضی دارد؟

در رفتگی مفصل شانه چه عوارضی دارد؟ زمانی‌که، بیشترین آسیب به پیوند میان استخوان شانه و استخوان بازو برسد، در رفتگی مفصل شانه اتفاق می‌افتد.

پارگی مینیسک زانو چه علائمی دارد؟
وبلاگ

پارگی مینیسک زانو چه علائمی دارد؟

پارگی مینیسک زانو چه علائمی دارد؟ مینیسک بافتی غضروفی در مفصل زانو است که در فضای بین استخوان ران و استخوان ساق پا قرار دارد.

تعویض مفصل ران

تعویض مفصل ران

تعویض مفصل ران مفصل ران با مرور زمان دچار فرسودگی می‌شود و سر مفصل ران تخریب می‌شود و تعویض مفصل ران یا آرتروپلاستی قسمت تخریب

علت بیماری پوکی استخوان چیست ؟
وبلاگ

علت بیماری پوکی استخوان چیست ؟

علت بیماری پوکی استخوان چیست ؟  پوکی استخوان زمانی رخ می‌دهد که بافت آن از بین می‌رود و تراکم استخوان نیز کاهش پیدا می‌کند که

علائم کیست بیکر چیست؟

علائم کیست بیکر چیست؟

علائم کیست بیکر چیست؟ کیست بیکر یا کیست پوپلیتئال زمانی اتفاق می‌افتد که در قسمت پشت زانو در قسمت حفره ی پشت مفصل زانو، توده‌ای