انواع تاندونیت

انواع تاندونیت

شایع‌ترین انواع بیماری تاندونیت در سراسر بدن انسان تاندون‌های زیادی وجود دارند که عضله را به استخوان متصل می‌نمایند. تاندون و عضله به کمک یکدیگر

آیا پیاده روی برای دیسک گردن مضر است

پیاده روی و دیسک گردن

آیا پیاده‌روی برای دیسک‌‌ گردن ضرر دارد؟ دیسک گردن بیماری نسبتاً شایعی است که معمولاً در سنین میانسالی رخ می‌دهد. این عارضه موجب می‌شود که

کمربند طبی

کمربند طبی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید در ناحیه کمر چندین مهره استخوانی وجود دارد که به حرکت ما کمک می‌کنند. ناحیه کمر بسیار حساس بوده و با کوچک‌ترین

بهترین قرص برای درد سیاتیک

بهترین قرص برای درد سیاتیک

بهترین و مناسب‌ترین قرص برای سیاتیک سیاتیک یکی از عارضه‌های نسبتاً خطرناکی است‌، که معمولاً افراد در سنین بالای پنجاه سال آن را تجربه می‌کنند.

درمان سیاتیک کمر

درمان سیاتیک کمر

علت بروز بیماری سیاتیک کمر چیست؟ طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین عصب در بدن انسان سیاتیک  نام دارد. این عصب از قسمت کمر شروع‌شده و تا ران

بهترین حرکت ورزشی برای دیسک گردن

بهترین حرکت ورزشی برای دیسک گردن

دیسک گردن چیست؟ گردن ما انسان‌ها از هفت قطعه استخوان‌ تشکیل‌ شده است. این استخوان‌ها در واقع همان مهره‌های گردن می‌باشند. حال همین هفت قطعه

ورزش‌های مضر برای دیسک گردن

ورزش‌های مضر برای دیسک گردن

ورزش‌های مضر برای دیسک گردن دیسک ناحیه گردن به حالتی گفته می‌شود که مایع ژله‌ای درون مهره‌های گردن به بیرون تراوش می‌کند و موجب ایجاد

مهم‌ترین دلیل درد مزمن شانه چیست؟
وبلاگ

مهم‌ترین دلیل درد مزمن شانه چیست؟

مهم‌ترین دلیل درد شانه چیست؟ درد ناحیه کتف و شانه یکی از عارضه‌های شایعی است که تقریباً همه افراد در طول زندگی خود بارها آن

انواع درد در ناحیه کتف و شانه

انواع درد در ناحیه کتف و شانه

مهم‌ترین علت‌های درد کتف و شانه درد در ناحیه کتف و شانه معمولاً می‌تواند بسیار آزاردهنده و طاقت‌فرسا باشد. درد در این ناحیه عملکرد دست‌ها